ludah dijilat lidah jadi menanah

ok talking bout this topic,dah banya yang kita nampak especially couple2 diluar sana laki bini tapi ini bukan aku nak cita pasal cintan2....uwekkk geli uweeekkkk....

funny gifs

today topic pasal kawan2 laki dan pompuan....x kesah either laki or pompuan mesti ada kawan2 or ex kawan kita yang used somebody untuk agenda tersendiri so jadi la si crush...im telling u this cause aku pernah kena and ramai kawan aku kena...sebab orang2 mcm ni laki or pompuan bagi harapan palsu the friendzoned orang tersebut or just dump them...aku x kesah la kan tapi kesian tgk orang lain sampai kecewa bagai..

i mean dont u guys x de rasa sifat kesian ke...ape salah orang tu...x silap aku dia orang yang kena nie slalu membantu and kenapa and why 

kenapa and why hahahaha...

ok alasan yang pernah aku dengar

dia gemuk
die x hensem
die selekeh
dia physcho
die miskin
dia suka rapat
dia ape ntah lagi kan

itu x pe la...tapi chillax,dia owg akan dapat gf or bf yang teruk kalau korang perasan orang2 cam nie...cause u know what,karma..karma akan balas jangan risau kadang2 sampai kawen dia owg bersama douched bag yang teruk itu la pasal...tuhan  nak tunjuk...kita nie semua sama..orang tu hitam ke putih ke gemuk ke just tgk isi bawah kuku..niggar ke chinese mexican mamarita ke ape ke semua nya putih...luaran je..kita semua x pilih nak jadi cam tu..semua takdir tuhan...

nasihat untuk aku dan semua yang baca...layan orang biarlah seperti keluarga kita sebab tuhan itu maha kuasa...semua atas kehendak dia..

Tuesday, July 9, 2013 at 11:39 PM

0 Comments to "ludah dijilat lidah jadi menanah"